مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:102023-01-16اقتصادي

خبر خوب|پرداخت 65 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در مازندران


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: امسال هزار و 348 طرح مشاغل خانگی با اشتغال زایی 2 هزار و 204 نفر به بانک ارسال شده است که تاکنون برای 985 طرح بیش از 65 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی باقری ظهر امروز در جلسه کمیته بررسی تسهیلات مشاغل خانگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، شناسایی مزیت های نسبی، توانمندسازی و کمک در عرضه محصولات، شناسایی بازارهای عرضه را از اهداف و برنامه ها برای توسعه مشاغل خانگی دانست و اظهار کرد: کمک به اقتصاد خانوارها از مهم ترین برنامه ها برای توسعه مشاغل خانگی است.

وی نقش مشاغل خانگی را در رونق اقتصادی و تثبیت درآمد خانواده ها مهم ارزیابی کرد و خواستار همکاری لازم تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط با مشاغل خانگی برای آماده شدن طرح ها جهت پرداخت تسهیلات شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران درباره آخرین وضعیت عملکرد اعتبارات بخش مشاغل خانگی افزود: بر اساس گزارش دریافتی از سامانه مشاغل خانگی، از سال 1390 تاکنون 197 هزار و 90 فقره مجوز برای متقاضیان صادر شده که 2 هزار و 271 فقره مجوز مربوط به دولت سیزدهم بوده که از این تعداد، 579 فقره مجوز مربوط به مردان و 1692 فقره مجوز مربوط به زنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب|پرداخت 65 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در مازندران

خبر خوب|پرداخت 65 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در مازندران